-->

Hanya bertiga, Westlife bakal buat persembahan di Genting Highland 9 Jun depan

Kumpulan popular dari Ireland Westlife mengumumkan sekali lagi akan menghiburkan peminat di Malaysia dalam sebuat konsert Westlife The Hits Tour 2024 pada 9 Jun depan.

Persembahan pada kali ini yang bakal berlangsung di Arena of Stars, Resort World Genting, Genting Highland hanya memaparkan tiga anggota tanpa Mark Feehily.

Mark Feehily dilaporkan sedang berdepan masalah kesihatan.

Namun begitu, Kian Egan, Nicky Byrne dan Shane Filan tetap menjanjikan sebuah persembahan memukau buat peminat-peminatnya.

Tempahan awal tiket konsert anjuran MMIC Entertianment Group dengan kerjasama JS Concert Prouctions tersebut mula dibuka bermula 26 April ini.

Bagi yang ingin mendapatkan tiket, boleh melayari laman web berikut mic.bigtix.io, Resorts World Genting di rwgenting.com dan BookMyShow di my.bookmyshow.com. untuk tempahan. Tiket-tiket dijual pada harga bermula RM388 (PS4), RM588 (PS3), RM788 (PS2), RM988 (PS1) dan RM1,188 (VIP).

Dalam hantaran di Instagram, kumpulan yang menjadi igauan remaja tahun 90-an itu turut menyatakan keterujaan mereka untuk datang ke Malaysia menghiburkan peminat-peminatnya disini.

Sumber: Kosmo Online, Westlife

The post Hanya bertiga, Westlife bakal buat persembahan di Genting Highland 9 Jun depan appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar