-->

Lelaki noda anak kandung sehingga melahirkan dua orang anak, ibu buat-buat tak tahu

1 Mei lalu, seorang wanita berusia 20 tahun tampil membuat laporan polis, mengaku telah dirogol oleh bapanya sejak berusia 12 tahun (2016 hingga 2024).

Hasil daripada perbuatan sumbang mahram suspek, mangsa telah melahirkan dua orang anak. Ibu mangsa dikatakan turut mengetahui tentang kejadian itu, namun tidak mengambil sebarang tindakan.

Bertindak di atas laporan itu, polis telah menahan pasangan suami isteri terbabit yang masing-masing berusia 44 dan 45 tahun.

Suspek pertama akan didakwa di Mahkamah Sesyen Seremban hari ini atas pertuduhan merogol anak kandungnya.

Ketua Polis Daerah Port Dickson, Superitendan Aidi Sham Mohamed berkata, suspek melakukan semua perbuatan terkutuk itu di dalam bilik di kediaman mereka di Kampung Chuah, Port Dickson, Negeri Sembilan.

Mangsa pernah menceritakan kejadian itu kepada ibunya, tetapi tidak diendahkan, biarpun mangsa telah melahiran dua orang anak.

Beliau turut mengesahkan kertas siasatan telah diserahkan kepada Pendakwa Raya Negeri Sembilan dan arahan pertuduhan telah dikeluarkan.

Suspek kedua yang juga merupakan isteri, 45, kepada suspek pertama, akan menjadi saksi pendakwaan dalam kes ini.

Suspek kini berdepan dengan hukuman penjara tidak kurang dari enam tahun, tidak lebih dari 20 tahun dan hukuman sebatan.

Sumber: Kosmo! Online, mStar Online

The post Lelaki noda anak kandung sehingga melahirkan dua orang anak, ibu buat-buat tak tahu appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar