-->

‘Selagi belum disahkan, tak ada lagi menantu dalam kamus hidup saya’ – Abby Abadi

Beberapa hari lalu, sebuah podcast yang dikendalikan oleh selebriti Datin Rebecca Nur Al-Islam telah menjemput usahawan dan juga selebriti Abby Abadi untuk berkongsikan tentang kehidupan dan kontroversi yang berlaku kepada anak perempuannya.

Dalam sesi temubual itu Abby berkata tugasnya sebagai ibu sudah memberikan yang terbaik buat anak-anaknya dari segi kasih-sayang, pendidikan dan agama.

Bagaimanapun, apa yang berlaku katanya diluar jangkaan.

“Tak sangka dalam usia macam tu, anak-anak dah tak nak dengan kita. Dah pandai nak decide sendiri. Saya sampai hilang kata-kata. Cuma saya rasa ralat, benda ada pilihan.

“Pada saya, dia (Marissa) boleh cari orang yang lebih baik, bukan suami orang. Kenapa nak berkongsi?” katanya.

Ketika ditanya bagaimana dia berdepan dengan Marissa ketika situasi tersebut berlaku, kata Abby Marissa hanya mendiamkan diri. Dalam nada berseloroh juga, Abby mengatakan kemungkinan anaknya, Marissa mengikut jejak langkah bapanya merahsiakan perkahwinan.

Abby turut menyatakan dia belum melihat situasi dirinya yang mempunyai menantu.

“Saya tak pernah letak diri saya ni sudah bermenantu. Tak ada lagi menantu dalam kamus hidup saya. Benda yang tak nampak di depan mata saya dan benda tu tak berlaku dalam pengetahuan saya. Dan benda yang belum disahkan lagi dan berdaftar. Bagi selesaikan dulu semuanya,” katanya.

Dalam pada itu juga, Abby turut menasihati Marissa agar sentiasa berpegang pada agama dan tidak melupakan kedua ibu-bapa.

Sumber: TikTok Meloda, GVV Studio

The post ‘Selagi belum disahkan, tak ada lagi menantu dalam kamus hidup saya’ – Abby Abadi appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar