-->

‘Macam takde jantan lain’ – Netizen mula berkampung di IG Aliff Aziz, Bella & ‘R’

Awal pagi Sabtu media melaporkan pelakon lelaki dan wanita kantoi berkhalwat di sebuah kondominium mewah, netizen mula berkampung di akaun media sosial tiga selebriti yang terlibat.

Tinjauan di Instagram pelakon wanita yang didakwa terbabit dalam kejadian itu mendapati, ramai netizen mengatakan mereka tidak percaya dia tergamak berbuat demikian. Malah ada yang mengambil keputusan untuk ‘unfollow’, walaupun belum mengetahui kesahihan dakwaan tersebut.

‘Unfollow dia’

“Passion saya pulak untuk mengecam penyondol tak sedar diri. Macam tak ada jantan lain sangat dah dalam dunia ini.

“Teringat posting lepas, ‘I can buy myself flower’. Dulu saya minat dia sebab suka tengok dia berlakon. Tapi bangun pagi ini, saya kecewa sangat.

“Maaf, saya tak support wanita yang melibatkan dirinya dengan suami orang. Done unfollow,” kata netizen.

Takkan berubah

Di Instagram Aliff Aziz pula, netizen menyatakan rasa kesal mereka terhadap pelakon itu yang dikatakan tidak mengambil pengajaran dari kes sebelum ini.

“Once berselingkuh, memang takkan berubah sampai bila-bila pun. So better angkat kaki.

“Paling kesian is your son. He might be verbally bullied because of your choices in life,” kata netizen.

Cukuplah memaafkan

Sementara itu, netizen turut bersimpati dengan Bella Astillah dan mendoakannya sentiasa tabah menghadapi dugaan yang mendatang.

“Kalau betul berita itu, saya doakan yang baik-baik untuk Bella. Stay strong Bella, you deserve someone better. Semoga diberikan kekuatan dan ketabahan.

“Bella ini sebenarnya contoh isteri yang bagus sebab bagi peluang. Kalau ikutkan perkahwinan nak kekal lama memang kena sentiasa beri peluang dan memaafkan. Tapi saya rasa cukuplah memaafkan,” kata netizen.

Walaubagaimanapun, masih belum jelas mengenai apa sebenarnya yang berlaku. Ketiga-tiga pihak berkenaan masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung dakwaan tersebut.

The post ‘Macam takde jantan lain’ – Netizen mula berkampung di IG Aliff Aziz, Bella & ‘R’ appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar