-->

‘Saya harap perniagaan Ali Puteh berjaya untuk selesaikan hutang saya’ – Nor Hidayah Ali

Nor Hidayah Ali, balu kepada pelawak terkenal, Allahyarham Abam Bocey, telah menzahirkan harapannya agar Ali Puteh, juga dikenali sebagai Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan, dapat menyelesaikan hutang yang masih belum dilunaskan.

Nor Hidayah berharap agar Ali dapat segera menyelesaikan isu hutang yang berlarutan dan mengembalikan hak anaknya, Syed Uthman Hamzah Syed Umar Mokhtar, yang kini berusia empat tahun.

“Harapan saya ialah agar dia dapat melunaskan semua hutangnya dan setelah itu, kita akan meneruskan hidup masing-masing. Saya tidak mahu ada persengketaan kerana dia juga adalah bapa saudara kepada Hamzah,” kata Nor Hidayah.

Beliau menambah, “Saya tidak tamak, saya hanya mahukan hak yang sepatutnya. Saya tidak mahu harta kerana saya mempunyai perniagaan dan harta sendiri. Saya berharap dia dapat menyelesaikan masalah ini dengan cara yang baik.”

Nor Hidayah juga menegaskan bahawa dia tidak berniat untuk bermusuhan dengan Ali Puteh dan berdoa agar perniagaannya dapat berkembang untuk menyelesaikan semua hutang yang ada.

“Saya hanya mahu yang terbaik. Jika arwah suami saya masih ada, mungkin dia akan kecewa jika mengetahui hal ini dan sedih kerana anaknya masih kecil. Saya juga mahu hubungan kami sekeluarga baik-baik sahaja. Saya berharap perniagaannya dapat berjaya untuk menyelesaikan hutang yang ada,” jelasnya.

Sebagai makluman, Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan telah meninggal dunia akibat demam panas pada 10 Februari 2020.

Sumber: Kosmo! Online

The post ‘Saya harap perniagaan Ali Puteh berjaya untuk selesaikan hutang saya’ – Nor Hidayah Ali appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar