-->

Ending Video Glowing Beyond Horizons Buat Air Mata Bergenang. Sweet Je…

sunway deepavali

Persahabatan adalah satu daripada perkara terindah dalam kehidupan kita. Ia seperti taman bunga yang sentiasa mekar dengan kegembiraan dan kasih sayang. 

Rakan yang baik adalah seperti bintang dalam langit gelap. Mereka sentiasa ada untuk menyokong, mendengar, dan berkongsi gelak tawa. 

Sunway Group tahun ini membawakan video sambutan Hari Deepavali yang cukup menyentuh hati mengenai Priya dan rakan-rakannya. Baru nak happy-happy sambut Deepavali, sekali Priya sakit pula. Macam mana agaknya rakan-rakan Priya menghulurkan tangan membantu Priya dan keluarga?

Nasib baik ada Sunway Super App yang merupakan sebuah aplikasi super gaya hidup sehenti yang pertama di Malaysia yang memberikan akses kepada keseluruhan ekosistem Sunway untuk pengguna.

Kumpulan Sunway telah melancarkan pelbagai inisiatif digital yang merangkumi Automasi Kognitif Robotik dan Pembelajaran Mesin kepada Kecerdasan Buatan (AI) dan Data kepada Nilai. 

Ia termasuk membangunkan infrastruktur ICT yang teguh untuk menyokong pelbagai teknologi pintar yang akan dilaksanakan merentasi operasi perniagaan dan memajukan bandar-bandar Sunway sebagai model bandar pintar dan lestari abad ke-21.

Semoga sambutan pesta cahaya ini menerangi hidup semua. Selamat menyambut Hari Deepavali buat semua penganut Hindu!

Jom tonton video penuh di sini:

The post Ending Video Glowing Beyond Horizons Buat Air Mata Bergenang. Sweet Je… appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar