-->

‘Dia selalu bawak buku pink, dengan harapan baby tu kembali dalam kandungannya’ – Jurumekap kongsi client hilang anak dalam kandungan, dipercayai terkait perjanjian keturunan

Setiap ibu yang mengandung sudah pastinya teruja untuk menyambut kelahiran bayi mereka. Namun begitu, nasib malang menimpa seorang wanita apabila anak dalam kandungannya secara tiba-tiba telah hilang.

Jika dulu kedengaran seperti dongengan kosong orang-orang tua dulu bercerita mengenai situasi itu, tetapi kejadian yang dikongsikan oleh jurusolek itu ternyata mengejutkan ramai.

“Aku sepatutnya kena make-up untuk shoot baby bump. Client tu cakap dia ada masalah tapi sebabkan dah bayar penuh, dia mintak aku datang je.

“Masa aku datang aku pelik. Kata nak shoot baby bump tapi perut kempis. Kalau ikutkan masa tu dah 8 bulan kandungan, tapi perut dia kempis. So aku tanya kan dia, dia kata baby dalam kandungan hilang masa usia kandungan nak masuk 8 bulan,” katanya.

@nachikcikna

Wehh!! wujub Baby Hilang dalam kandungan🥺

♬ Suspense, horror, piano and music box – takaya

Pada mulanya wanita ini sukar untuk mempercayai cerita yang disampaikan tetapi apbila mendengar cerita dan melihat gambar pelanggannya itu dengan kandungannya yang besar dia mula terkejut.

“Kalau dulu-dulu dengar cerita dari nenek, orang-orang dulu. Tapi ni depan mata aku. Dia tunjuk buku pink.

“Dia cerita masa masuk 8 bulan, dia mimpi macam ada perjanjian dengan seorang lelaki yang memakai serba putih. Orang tu mintak anak dia. Dia cakap dalam tak sedar dia setuju untuk serahkan anak dia.

“Bila bangun pagi, dia terkejut perut dia kempis macam orang bukan mengandung.

“Suami dia bawak dia ke kecemasan. Bila scan, memang tak ada baby dalam perut. Tapi buku pink ada kot, aku sendiri yang tengok.

“Dia kata dia bawak kemana saja buku pink tu. Jika ada rezeki dia baby tu kembali pada dia, sekurang-kurangnya buku pink sebagai bukti.

Rupa-rupanya kisah yang dialami oleh pelanggannya itu juga dialami oleh ibunya ketika usia kandungan memasuki lapan bulan. Ketika membuat rawatan secara Islam, ustaz menyatakan kemungkinan ada perjanjian yang berlaku antara keturunan dan jin.

Sumber: TikTok

The post ‘Dia selalu bawak buku pink, dengan harapan baby tu kembali dalam kandungannya’ – Jurumekap kongsi client hilang anak dalam kandungan, dipercayai terkait perjanjian keturunan appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar