-->

Ingatkn salah dgr Rm78 rupanya harga cuci cecah rm800

Apa sahaja perkara berkenaan kereta, tidak semua perempuan mempunyai pengetahuan yang sama. Inilah sebab yang terkadang membuatkan mereka terjeret dalam situasi tertentu.

Misalnya membawa kereta untuk mendapatkan servis, tidak mustahil golongan perempuan Iebih mudah ditipu oleh orang bengkel dan disuruh membayar harga upah tidak masuk akal.

Kali pertama dalam hidup bawa kereta pergi cuci bayar RM780…Saya ingat RM78. Namun bagi wanita bernama Mai Vo ini, lain pula kisahnya. Membawa kereta pada waktu malam untuk dicuci, TkTokers berkenaan tergamam setelah diminta membayar RM780.

Disangka tersalah dengar RM78, Mai Vo hanya menghulurkan duit sebanyak RM80 slap menunggu pulangan baki RM2. Saya tak tahu nak nangis ke nak ketawa…Tapi saya puas hati kereta saya jadi seperti kereta baru.

kali lagi, pekerja carwash berkenaan menyebut jumlah sebenar bernilai RM780 dan akhirnya Mai Vo akur membayarnya. Rupanya, Mai Vo kurang tahu mengenai istilah ‘polish’ dan ‘coating’ yang disangka sebagai teknik cucian biasa.

Walaupun duit tiba-tiba melayang tanpa sengaja, dia amat berpuas hati kerana keretanya benar-benar bersih luar dan dalam umpama baru dibeli pula.

HAHAHAHAHA memang itulah harganya…Tapi lepas buat kereta nampak baru. Meraih Iebih 500 ribu jumlah tontonan, ramai netizen ikut terhibur dengan kisah yang dialami oleh Mai Vo.

Namun jelas mereka, harga RM780 itu adalah kadar biasa untuk servis cucian profesional sebegitu.

Sumber : kisahdunia

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
LihatTutupKomentar