-->

Akhirnya Khalish Hamiltapi Aryan Tk Sempat Jumpa Anak.

Menerusi episod 30 drama Perempuan Itu’ semalam, akhirnya watak Khalish menemui kebahagiaan baru setelah selamat disatukan sebagai suami isteri dengan Aryan. Lebih manis lagi adalah babak ketika Khalish menunjukkan hasil pregnancy kit dengan hasil positif hamil.

Jangan ulangi kesilapan itu, jangan buat kerja Tuhan… Ingat, turuti Allah dalam urusan manusia. Abi yang selama ini membantah pilihan hidup Khalish dalam hidup juga merestui pernikahan tersebut.

Sebelum melepaskan pergi, dia telah memberikan pesanan yang cukup mendalam buat Khalish dan juga Aryan berkenaan kehidupan berumah tangga serta penerimaan terhadap takdir Allah.

Kesian aku dekat Aryan… Dia duduk sebelah pun aku nak muntah…Padahal aku dah 7 bulan. Belum pernah punyai anak bersama dengan Emir suatu ketika dahulu, Khalish begitu bahagia melihat Aryan meraikan anugerah indah berkenaan.

Meskipun mengalami alahan teruk seperti merasa mual apabila didekati sehingga terpaksa tidur luar bilik, Aryan sendiri tidak pernah jemu menjaga Khalish.

Kita boleh jaga silaturahim ni…Kau & Emir masih boleh jadi kawan aku kan? Itu lebih baik. Namun siapa sangka, kebahagiaan wanita bernama Khalish cuma bersifat seketika. Saat dikejarkan ke pusat rawatan untuk melahirkan bayi, rupanya Aryan terlibat dalam sebuah nahas jalan raya dan tidak sempat melihat anaknya Iangsung.

Akur dengan takdir Allah, Khalish tetap bersahabat balk dengan bekas suaminya, Emir serta Siera.

Sumber : kisahdunia

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
LihatTutupKomentar