-->

Tk suka Nama digabungkan Ini ayat padu shila amzah

Penyanyi Shila Amzah mengakui bahawa dia tidak selesa dengan penggunaan hashtag #ShiBai yang menggabungkan namanya dengan tunangnya, Ubai MZ, yang digunakan oleh netizen di media sosial.

Stop #ShiBai

Menurut Shila, yang sebenarnya bernama Nurshahila Amir Amzah, dia pernah memberikan nasihat kepada orang ramai mengenai perkara ini kerana sebutan hashtag tersebut kedengaran kurang sopan.

Penyanyi berusia 33 tahun itu dengan tegas menyatakan bahawa jika orang masih menggunakan hashtag tersebut, dia menganggap mereka sebagai orang yang tidak berakal.

“Hashtag itu (#ShiBai) bunyi tidak elok, kemudian orang ramai suka buat main dengan perkara itu. Jadi saya tidak suka. Dan saya tidak ada masalah untuk memberitahu orang-orang bahawa saya tidak suka. Orang harus menghormati bahawa saya tidak suka. Jika mereka tetap melakukannya, itu bermakna mereka tidak berakal. Setidaknya, saya sudah memberitahu bahawa saya tidak suka hashtag tersebut,” katanya.

Shila berkongsi pendapatnya mengenai perkara ini melalui sesi siaran langsung di Instagram miliknya baru-baru ini.

Selain itu, dalam sebuah komen pada sebuah hantaran di Instagram MeleTop, Shila juga meminta agar penggunaan hashtag #ShiBai diganti.

“Kena tukar hashtag ini, saya tidak mahu lagi menggabungkan nama. Ubai dan Shila Amzah sudah cukup,” tulisnya.

Sebelum ini, Shila dan Ubai mengikat tali pertunangan dalam majlis yang diadakan secara tertutup pada 26 Mei.

Pasangan tersebut dijangka akan mengahwini pada tahun ini.

Sebagai catatan, Shila sebelum ini telah berkahwin dengan Haris Idraki Elias pada April 2018, namun mereka bercerai pada Februari 2022.

Daripada perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Seth Uwais, yang kini berusia tiga tahun.

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
LihatTutupKomentar