-->

Zmarul Hlsham Ddah Crita SaatHilng Clntamu KlsahBnar. Ini UmurRazil Buat Rmai Tk Sngka

Kuala Lumpur – Saat Hilang Cintamu merupakan sebuah telefilem yang kini hangat diperkatakan ramai menerusi media s.osial.

Pada hari Sabtu yang lalu, telemovie ini telah ditayangkan di TV3 menampilkan gandingan hebat Zamarul Hisham dan juga Rita Nadira.

Selain jalan cerita, pelakon utama telefilem tersebut iaitu Zamarul Hisyam antara yang jadi tumpuan netizen.

Mana tidaknya, kesan daripada pelakon senior ini meng.undang orang ramai menangis dan berkongsikan pelbagai reaksi positif tentang telefilem ini di media sosial.

Kisah suami yang setia dan sanggup melakukan apa sahaja demi isteri namun dikh.ianati ini membuatkan warganet membanjiri media sosial dengan menganggap telefilem ini satu naskah terbaik.

Bagi anda yang tidak sempat menonton, telemovie Saat Hilang Cintamu ini berkisahkan tentang kesetiaan Razil iaitu Zamarul Hisham terhadap isterinya bernama Salinah dilakonkan oleh Rita Nadira dan tetap menyayanginya walaupun telah meninggalkannya demi lelaki lain.

Bukan itu sahaja, keika Salinah sudah terlantar lu.mpuh, Razil masih setia menjaga dan sudi untuk merujuk ikatan perkahwinan mereka tetapi tidak sempat kerana Salinah telah menghembuskan nafas terakhir ketika majlis akad nikah.

Susulan tayangan telemovie tersebut, rata-rata penonton berasa sedih dan mengalirkan air mata serta telemovie itu meninggalkan kesan emosi kepada para penonton serta ramai mahu telemovie ini ditayangkan semula.

Antara Reaksi Netizen

Kehebatan seorang pelakon bukan pada putar alam, meng.ampu, talam dua muka tapi hebatnya pelakon itu kerana jiwa, nyawa lakonannya dan ia ada pada Zamarul.

Kata salah seorang penonton telefilem tersebut yang mana akuinya pelakon ini berhasil membuatkan dia menangis tanpa melibatkan umur dan s.tuntman.

Netizen bagaimanapun bersetuju dengan pandangan tersebut dan menganggap pelakon senior ini hebat dalam lakonannya.

Selain Zamarul Hisyam, netizen juga memuji jalan ceritanya dan naskah tersebut.

Berjaya bermain dengan emosi penonton, rupanya jalan cerita telemovie sedih ini diada.ptasikan daripada kisah benar yang berlaku di Perlis.

Difahamkan, Razil sebenar sudah berusia 70 tahun dan masih setia dengan isterinya itu.

Kredit : TV/IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.



LihatTutupKomentar