-->

Sangkakan Suami ada perempuan simpanan? DP Eina Azman Trkejut terima jambangan duit bunga

Dengan video menangis, berkongsi ayat-ayat sedih serta #wanitaberdikari, beberapa hari kebelakangan ini DP Eina Azman mengundang kerisauan ramai kerana menggambarkan seolah berdepan dugaan besar.

Tidak ketinggalan, netizen turut mengesyaki rumah tangganya dan DP Kaiser Gurmeet Harden sedang dilanda badai. Eina minta jangan tanya pasal benda-benda peribadi nanti.



Pada malam tadi, aktres cantik berkenaan sempat berpesan kepada netizen agar tidak bertanyakan mengenai masalah peribadinya dalam live TkTok yang bakal dibuat. Permintaan berkenaan adalah supaya emosinya tidak lagi terganggu dengan soalan bukan-bukan.

Tahu tak saya tak sambut birthday, tiup lilin dengan anak-anak pun takde buat. Namun saat live berlangsung meriah bersama Didie Alias, tiba-tiba seseorang muncul membawa jambangan bunga yang cukup besar saiznya.

Rupanya DP Kaiser Gurmeet Harden hadir untuk meraikan hari jadi DP Eina Azman yang ke-28 tahun. Terkejut bercampur sebak, DP Eina terus bersembunyi di belakang Mummy Didie Alias.



Saya tak pernah lupakan hari jadi awak sebelum ni DP Kaiser Gurmeet Harden. Jika diikutkan, tarikh sebenar ulang tahunnya adalah pada 13 Mac lepas. Namun suaminya dikatakan Iangsung tidak mengucapkan apa-apa dan membuat sambutan seperti tahun-tahun sebelumnya.

Perubahan berkenaan membuatkan ibu 2 anak itu mula berfikir bukan-bukan tanpa menyedari rupanya itu cumalah prank semata-mata.

Sumber : klsahdunla
LihatTutupKomentar