-->

Dari ‘tarlk rambut’ dikedai kini makan semeja? Datuk Zainal Abidin Gembira, Ini Reaksi Fyna jebat

Sebelum ini, kecoh apabila bekas jurulatih Liga Super, Datuk Zainal Abidin dikhabar sudah pun berkahwin lagi satu bersama penyanyi muda iaitu Fyna Jebat tanpa pengetahuan isteri pertama, Datin Zalini hingga berlaku satu pertelingkahan di sebuah restoran.

Bagaimanapun, isu terbabit difahamkan sudah pun berakhir selepas Datin Zalini dan madu mengambil keputusan untuk selesaikan ia secara baik dengan menarik balik laporan poIis.

Terbaharu, pihak hlive ada memuat naik satu video di laman Instagramnya memaparkan Zainal Abidin sedang merakam isteri kedua, Fyna membuat persembahan di sebuah majlis.



Boleh dikatakan pasangan tersebut jarang sekali dilihat bersama di hadapan kamera ataupun di mana-mana platform media sosial, jadi video yang dimuat naik itu sememangnya menarik perhatian ramai.

Meninjau di ruangan komen, netizen kebanyakannya lebih meninggalkan reaksi negatif berbanding positif, lagi-lagi setelah melihat Fyna terkinja-kinja di hadapan khalayak ramai dan suaminya ‘syok’ merakam tanpa rasa segan silu.

Zainal Abidin Fyna Jebat. Bukan saja kurang senang melihat video tersebut, malah ramai juga yang menegur nyanyian Fyna Jebat sangat sumbang.


Sekadar info, pergaduhan di antaran Fyna Jebat dan isteri pertama berlaku setelah Datin Zalini terasa dengan sindiran penyanyi tersebut di dalam sebuah program TV, Famili Duo.

Ketika ditemui, Fyna bersyukur kerana hubungan tegang dengan Zalina sudah jernih. Kata Fyna, dia dan Zalina sepakat untuk berbaik selain memohon orang ramai untuk mendoakan kebahagiaan dengan Datuk Zainal Abidin.

Alhamdulillah, kami memang sudah berbaik. Selepas ini orang ramai tidak akan boleh nampak lagi insiden seperti yang pernah berlaku tempoh hari.

Terima kasih, saya tahu ramai yang mendoakan kami. Jadi, teruskanlah mendoakan kebahagian saya dan suami. Fyna berkata demikian pada majlis pelancaran produk Eodos Serum di Hotel Tenera Bangi, Selangor, pada Jumaat.



Dalam pada itu, pemilik nama Nur Syafinaz Jebat menyatakan dia tidak mempunyai sebarang masalah untuk duduk semeja dengan madu, namun terhalang disebabkan kekangan kerjaya.

Saya tidak kisah jika hendak duduk atau makan semeja. Cuma ketika ini, saya terkekang dengan jadual kerja yang padat. Tetapi di pihak dia, saya tidak berani untuk beri sebarang komen.

Sumber : 0hmedla dan 0hbuIan
LihatTutupKomentar