-->

SofJikan Cba Nak Damakan AaronAzlz Dengan SymsulYusf. Jwapan Yang Ditrima Buat Pminat Trkejut



Kuala Lumpur – Saya bukan tarik dari, tapi dibuang, jawab aktor p.opular, Datuk Aaron Aziz mengesahkan bahawa dirinya sudah tidak lagi terlibat langsung filem Original G.angster arahan Syamsul Yusof.

Bagaimanapun, Aaron Aziz tidak mahu mend.edahkan punca dia dibuang daripada filem berkenaan kerana enggan membuka ai.b sesiapa.

Saya cuma boleh katakan saya tak terlibat dalam Original G.angster. Saya nak jadi profesional, saya tak nak buka a.ib sesiapa.

Saya bagi muka pada Datuk Yusof Haslam, saya anggap dia macam bapa saya. Siapa yang tahu tahulah,” jelasnya.



Dalam pada itu, ketika ditanya adakah berlaku perselisihan faham antara dia dan Syamsul, tidak mahu mengulas mengenainya.

Selisih faham tu yang faham tu faham jelah. Yang tak faham, tak payah faham. Saya tak nak buka cerita.

“Apapun saya doakan yang terbaik,” jelasnya.

Sofi Jikan Cuba Damaikan

Pelakon Soffi Jikan mend.edahkan wujud kemelut di antara Datuk Aaron Aziz dengan pengarah Original G.angster iaitu Syamsul Yusof sehingga aktor asal Singapura itu dig.ugurkan dari barisan pelakon filem aksi berkenaan.

Soffi atau Mohammad Shoffi Jikan, 53, berkata, i.su tersebut masih berlarutan namun sebagai antara pelakon dalam filem itu, dia enggan masuk campur dan berharap m.asalah yang timbul dapat diselesaikan secara baik.

Apa saya boleh kata memang ada i.su kedua-dua belah pihak cuma ralatnya mereka tidak bersemuka untuk menyelesaikan m.asalah.

Benda ini masih terpendam tapi kita harap semuanya berakhir dengan baik. Saya tak boleh komen lebih kerana tidak mahu masuk campur, cuma apa saya harapkan Aaron dan Syamsul selesaikan i.su yang timbul dengan berhemah,” katanya.

Original G.angster yang sedang dalam penggambaran turut menampilkan barisan pelakon hebat seperti Datuk Rosyam Nor, Datuk Adi Putra, Yayan Ruhian, Beto Kusyairy, Hairul Azreen, Shaheizy Sam, Pablo Amirul, Nas-T dan Sharnaaz Ahmad.

Kredit : Mstar/FB
LihatTutupKomentar