-->

Akhrnya, Symsul Sedla Untk Berjmpa Dngan Aar0nAzz. Ini KatKata Bliau BuatNtlzen Tk Sngka



Petaling Jaya – Syamsul Yusof sedia memenuhi permintaan Datuk Aaron Aziz untuk bersemuka bagi menyelesaikan i.su pengg.uguran pelakon itu dalam filem terbaru arahannya, The OriginalG.angster.

Syamsul berkata, dia tiada ma.salah untuk berjumpa dan sedia berbaik-baik semula dengan pelakon itu untuk projek filem akan datang.

Terdahulu, pelakon Datuk Aaron Aziz memaklumkan dia sedia berdamai dengan pengarah sensasi, Syamsul Yusof berkaitan ke.melut antara mereka.

Saya sedia berdamai dengan Syamsul Yusof dengan syarat dia datang berjumpa saya dan minta maaf atas apa yang berlaku.

Malah, saya mahu berjumpa dengannya untuk menyelesaikan m.asalah yang berlaku tapi dia menolak, maklumnya.

Sedia Berjumpa Dengan Aaron Aziz


Boleh nak jumpa berdua tiada m.asalah. Saya pun tunggu dia ajak berjumpa juga. Nak jumpa untuk berbaik-baik semula boleh, tiada m.asalah.

“Kalau ada projek filem akan datang pun boleh jumpa. Aaron tetap sahabat saya. M.asalah yang timbul hanya soal kerja semata-mata dan kita mesti bersikap profesional,” katanya.

Semalam, Aaron menerusi satu hantaran video di Instagram meluahkan kem.arahan selepas Syamsul mend.akwa dirinya digu.gurkan atas alasan dia sudah tua, g.emuk dan berisi.

Pelakon berusia 47 tahun itu turut terkilan kerana pengarah terbabit enggan berjumpa sedangkan segala permintaannya supaya Aaron buat b.adan sudah dipenuhi.

Malah, dalam pend.edahan berkenaan, Aaron juga mengatakan dia juga sanggup menahan kes.akitan menggambil s.untikan untuk mendapatkan t.ubuh b.adan sasa dalam tempoh singkat.

Antara Reaksi Orang Ramai

Harap sangat Sol dan Aaron dpt berbaik dlm bulan Ramadhan ni. Selesaikan dengan cara yg baik sebelum syawal tiba.

Jumpa berdepan la jangan masa ada keperluan je baru nk bersalam bepermisi bagai.

Dia ni dengan sarah pun nk jumpa tapi tak jumpa, dia nk orang pergi jumpa dia, pastu dengan aaron pun dia kata berbaik, tapi dia tak pergi jmpa jugak, nak org jumpa dia apadia.

The Original G.angster dibarisi pelakon hebat tanah air seperti Datuk Rosyam Nor, Beto Kusyairy, Hairul Azreen, Shaheizy Sam dan Soffi Jikan.

Kredit : HM/IG

LihatTutupKomentar