-->

‘Kau memang tak classy langsung, kau memang #######’ – Fatiya Latiff bidas kenyataan Zarina Anjoulie

Isu antara Fatiya Latiff dan pasangan Zahirah MacWilson serta suaminya, Aiman Hakim, semakin memanas apabila Fatiya memberikan tampil membalas kenyataan Zarina Anjoulie.

Fatiya dengan tegas menyatakan, “Kau memang tak classy langsung, kau memang pela##r, s##dal, kau k#####k dengan semua orang dan dengan ex aku pun kau nak try.

“Sekarang ni kau nak apa sebenarnya? Asal kau jelous sangat dengan aku? Sebab aku lagi lawa daripada kau?

“Kau cerita dekat orang yang aku ni jahat, busuk hati. Bila kau nak bagi balik beg Gucci aku yang kau curi? Beg Gucci aku kau balik sebelum hidup kau jahanam.

“Aku doakan hidup kau jahanam. Sudahlah dengan laki buruk nak mamp## pun kau nak. Geli, gila low class. Kau bawah tapak kaki aku.

“You are the ugliest s##t I ever seen in my life. Honestly. Aku tak menipu, aku tak fake. Lepas tu kau baru balik umrah, tapi perangai kau macam s##l. Aku yang tak pergi umrah ini doakan untuk kau supaya hidup kau miserable.”

Terdahulu, Zarina berkongsi pengalamannya berkawan dengan Fatiya dalam video yang tular di media sosial. Walaupun kecewa dengan sikap dan perangai Fatiya, dia tetap berdoa agar Fatiya mendapat kesihatan dan berubah ke arah yang lebih baik.

Sumber: X

The post ‘Kau memang tak classy langsung, kau memang #######’ – Fatiya Latiff bidas kenyataan Zarina Anjoulie appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar