-->

Stressnya trauma kunyah fries tak hilang lagi dia main straw pulak dah Netizen jijik tengok 2 video viral

Netizen meluahkan rasa jijik apabila menonton dua klip video yang tular di media sosial baru-baru ini yang memaparkan aksi mesra dua pasangan yang dianggap melampau dan meloyakan.

Dalam video pertama, dua YouTuber dilihat berbual sambil mengunyah kentang goreng yang dihidangkan. Dalam masa yang sama, bunyi si lelaki mengunyah makanan menimbulkan rasa kurang senang netizen.

Keadaan bertambah teruk apabila perbualan mereka yang kononnya romantik membuatkan ramai yang rasa nak muntah (maaf terpaksa jujur).

“Family aku dari kecik dah ajar kalau makanan dalam mulut, jangan bercakap. Kalau boleh kunyah makanan tu, mulut jangan buka,” kata Norhidayah.

“Kau nak makan, makan je dulu. Sebab tu orang kata, bila makan jangan bercakap!” kata Debby.

“Ni kalau keluar dating dengan lelaki gini, aku sanggup tahan lapar semata-mata tak nak tengok kau makan,” kata Hanes.

Video kedua pula menunjukkan pasangan yang dipercayai suami isteri, berkongsi minuman popular dari Tealive. Namun aksi menggelikan dua individu ini berkongsi minuman dengan cara yang luar biasa, membuatkan ramai netizen muntah hijau.

Mana tidaknya, tatkala wanita itu sedang minum air tersebut, si lelaki mengambil straw dan disedutnya air dari dalam mulut pasangannya.

“Yang kunyah fries pun tak hilang lagi. Dia main straw pula dah,” kata Eryn.

“Diorang dah kahwin kan? Tapi masalahnya diorang ni b#### kan? Jijiknya tengok. Budak-budak kalau kahwin sebab nafsu, beginilah jadinya. B#### tu nampak sangat,” kata Alif.

Sumber: Twitter, TikTok

The post ‘Stressnya, trauma kunyah fries tak hilang lagi, dia main straw pulak dah’ – Netizen jijik tengok 2 video viral appeared first on The Reporter.


LihatTutupKomentar