-->

Segak Berpakaian Putih Bak Pengantin, Peminat Puas Hati Jika Puteri Sarah Berkahwin Dengan Kerabat Diraja

Siapa sahaja mahu menolak tuah jika ditakdirkan untuk berkahwin dengan darah keturunan raja, pastinya menjadi impian kebanyakkan wanita terutama bagi mereka yang benar-benar mengimpikan sebuah jalan cerita kehidupan seakan-akan ‘fairytale’.

Meskipun ianya sekadar angan-angan namun tidak mustahil kerana kisah cinta antara selebriti dan kerabat diraja sememangnya wujud semenjak dahulu lagi.

Ada di antara selebriti tempatan yang berkawan rapat dengan kerabat, malah serius menjalin hubungan cinta dan mengakhirinya di jinjang pelamin.

Antara selebriti yang berkahwin dengan kerabat ialah seniwati Datuk Maria Menado, Julia Rais, Allahyarhamah Toh Puan Setia Datin Rafeah Buang, Sarimah Ibrahim, Amelia Henderson dan ramai lagi.

Terkini beberapa nama turut dikaitkan dengan kerabat diraja termasuk yang sedang hangat menjalinkan hubungan cinta dan dikhabarkan bakal berkahwin tidak lama lagi.

Berbahas soal itu, nama isteri pertama pengarah sensasi Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah sekali lagi terpanggil apabila rata-rata peminat mula kenen-kenenkan dirinya dengan keturunan Diraja selepas mengetahui bahawa rumah tangga pasangan ini semakin retak menanti belah.

Menjengah ke ruangan Instagram milik Puteri Sarah, aktor jelita ini ada berkongsi gambarnya yang segak berpakaian serba putih seperti pengantin.

Malah ada pulak yang tidak sabar melihat Sarah berakhir derita dengan mengecapi kebahagiaan bersama jejaka lain.

Bagaimanapun, hal yang demikian hanyalah sekadar kemahuan peminat, malah tuan badan sendiri belum memberi apa jua respon berkenaan dakwaan berkenaan.

Memetik laporan Berita Harian berkenaan status lanjutan tuntutan nusyuz Puteri Sarah, Peguam syarie mewakili pelakon, Puteri Sarah iaitu Datuk Akberdin Abdul Kadir memaklumkan antara tuntutan balas nusyuz terhadap suaminya, Syamsul Yusof yang dimasukkan membabitkan tiada hubungan antara suami isteri dan menjalinkan hubungan dengan wanita lain.

Bagaimanapun, kata Akberdin, pihaknya tidak boleh mendedahkan butiran terperinci perkara terkandung dalam tuntutan balas difailkan pagi tadi.

“Pada peringkat ini, kami seboleh-bolehnya tak mahu berkongsi secara terperinci sebab kami masih mencari jalan penyelesaian, jadi kami kongsikan secara permukaan sahaja.

“Jadi, apa yang boleh dikongsikan antara tuntutan balas dimasukkan adalah tabiat Syamsul ada hubungan dengan wanita lain, tak balik lama, tak tengok anak, tiada hubungan suami isteri iaitu perkara yang orang ramai sudah tahu.

“Kami nak biarkan ia di permukaan begitu sahaja. Dalam sesi hari ini, kami masukkan pembelaan nusyuz dengan perkara disebutkan,” katanya

Sementara itu, Puteri Sarah ketika dihubungi enggan mengulas lanjut.

Pagi tadi, Puteri Sarah Liyana, 38, turut memfailkan tuntutan balas nusyuz terhadap suaminya, Syamsul dan dalam masa sama memfailkan pembelaan terhadap tuntutan nusyuz Syamsul terhadapnya di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur.

Kata Akberdin, selepas mendengar makluman kedua-dua belah pihak, Hakim Syarie Maizatul Aliza Chee Din menetapkan 14 Jun depan sebagai tarikh sebutan semula kes dengan kedua-dua pihak perlu hadir ke mahkamah.

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

LihatTutupKomentar