-->

SmaCantlk, Pdan. Plakon BadrulMhayat Selmat Brnlkah. IsteriBliau Bkan ClangClang Orng

Kuala Lumpur – Empat bulan berkenalan, pelakon Badrul Muhayat akhirnya selamat dis.atukan dengan wanita pilihan hatinya, Norhayati Zulkapli pada Selasa.

Badrul atau Badrul Muhayat Ahmad Jailani, 55, berkata tarikh pernikahan 18 April itu diambil sempena memperingati tarikh ulang tahun kelahirannya.

Sekadar info, Badrul Muhayat Ahmad Jailani merupakan seorang pelakon lelaki Malaysia. Beliau ialah bekas peserta Hero Remaja dan sepupu kepada pelakon Maria Farida.

Disatukan Dengan Graduan England

Kebetulan masa singkat, dengan anak saya masuk asrama dan bulan puasa lagi. Saya pula nak tarikh cantik jadi kebetulan 18 April ulang tahun saya yang 55 tahun.

Jadi saya terpaksa buat secara kecil-kecilan, yang datang pun adik-beradik sahaja, katanya.

Sementara itu, Badrul tidak menyangka berita perkahwinannya boleh ters.ebar lebih awal kerana dia mempunyai perancangan berkongsi kepada umum pada Jun atau Julai nanti.

Kata Badrul, dia akan berkongsi lanjut mengenai pertemuan mereka itu pada hari berkenaan kelak.

Saya tak sangka benda ini boleh ters.ebar, saya tiada niat nak merahsiakan majlis pernikahan saya tapi saya nak berkongsi kepada semua semasa majlis resepsi pada Jun atau Julai nanti.

“Masa itu nanti saya akan perkenalkan isteri saya kepada semua dan saya juga akan kongsikan bagaimana kami berkenalan. Saya akan menjemput rakan-rakan media ke majlis resepsi nanti,” katanya lagi.

Enggan berkongsi lebih terperinci mengenai wanita pilihannya itu, Badrul memaklumkan isteri merupakan bekas graduan Universiti Liverpool, England.

Mereka juga telah berkenalan selama empat bulan sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin.

Isteri saya ini bekas graduan Universiti Liverpool England, dalam jurusan pengurusan harta.

“Ada orang berkawan empat tahun dah tak kahwin-kahwin tapi saya dengan isteri hanya kenal empat bulan sahaja. Kami sama-sama orang Johor dan saya memang nak cari pasangan orang Johor tak sangka dapat,” kongsinya.

Untuk rekod, Badrul pernah mendirikan rumah tangga sebanyak dua kali namun berakhir dengan penc.eraian.

Hasil perkahwinan tersebut dia memiliki dua orang cahaya mata yang berusia 14 dan 16 tahun yang kini menetap bersama bekas isterinya.

Kredit : Mstar/IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.



LihatTutupKomentar