-->

“Kami sudah tidak lagi….. Sudah padam gambar suami..” Baru setahun berkahwin.. Zulin Aziz dedah punca sebenar Bercerai..?

BARU setahun mendirikan rumah tangga, pelakon dan pengacara Zulin Aziz memberi bayangan seolah-olah sudah bercerai dengan suaminya Farhan Norzaini.

Menerusi perkongsian di laman Instagram miliknya, Zulin atau Farah Azleenda Abdul Aziz, 34, memberitahu tiada lagi persefahaman antara mereka.

“Mungkin sampai sini sahaja kisah kami. Tiada persefahaman.

Perkongsian Zulin di Instagram mengejutkan orang ramai.

“Semoga yang baik-baik untuk masa akan datang, Insya Allah masa merawat semuanya. Terima kasih untuk semuanya. Jaga diri,” katanya.Zulin menulis perkara tersebut di laman Instagram miliknya berserta gambar hari pernikahan mereka.

Menerusi ruangan komen ramai yang memberi reaksi terkejut dengan berita tersebut memandangkan pasangan ini selalu menunjukkan kebahagiaan mereka bersama.

Untuk rekod Zulin dan Farhan mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2022.

Terdahulu,
SELEBRITIKami pun mahukan zuriat, selalu pergi bulan madu – Zulin AzizPelakon dan usahawan, Zulin Aziz mengakui sering diasak soalan berhubung cahaya mata selepas 1o bulan mendirikan rumah tangga dengan suaminya Farhan Norzaini.Menurut pelakon berusia 33 tahun itu, dia dan suami juga mahu mempunyai zuriat seperti pasangan lain tetapi menyerahkan tentang rezeki tersebut kepada Allah SWT.

“10 bulan usia perkahwinan kami. asyik diasak dengan soalan bila nak ada anak. Kami pun macam pasangan yang lain, pastinya inginkan zuriat,” tulisnya menerusi satu video di aplikasi TikTok baru-baru ini.Zulin berkata, dia dan suami sentiasa berusaha bagi memiliki anak namun masih bersabar selain berharap orang ramai dapat mendoakan tentang perkara berkenaan.

“Kami tak pernah berhenti berusaha. Mohon doa yang baik-baik buat kami ya? Penantian harus ada kesabaran kan?“Sebab tu kalau ada masa.. kami luangkan waktu pergi bulan madu. Kualiti masa bersama,” kata bekas penyampai radio Suria FM itu.Video percutian Zulin di Seoul, Korea Selatan itu mendapat perhatian ramai terutama golongan wanita yang turut meluahkan pengalaman sama sewaktu awal perkahwinan dahulu.Namun begitu, ada juga segelintir memberikan kata-kata semangat kepada pasangan tersebut supaya berfikiran positif dan percaya dengan rezeki akan tiba apabila waktunya.

Mula-mula dulu sensitif, sekarang dah biasa
Saya tunggu 11 tahun, dah bosan dengar soalan tuNikmati masa dulu, nanti ada la rezeki
Insya-Allah, rezeki tidak lambat.. tidak cepatTerdahulu, Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz mendedahkan dia mengalami menerusi satu sesi secara siaran langsung di aplikasi TikTok pada Ogos lalu.

Terbaru,

Dalam pada itu Zulin ada memuatnaik posting Terbaru..

” zulinaziz Mungkin sampai sini saja kisah kami.

Tiada persefahaman.

Smoga yang baik2 untuk masa akan datang InshaAllah,masa merawat semuanya.

Terima kasih untuk segalanya.

Jaga diri.

Untuk rekod, pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 19 Februari lalu selepas sebulan mengikat tali pertunangan.

Sumber: TikTok & Instagram Zulin



LihatTutupKomentar