-->

Menghilangkn diri lepas sindlr Sarah? Baru Adik ipar naik mahkmah Tk sangka Kakak lra pula bersuara


Sekitar Januari lalu, beberapa ciapan dari akaun Twltter milik kakak kepada Ira Kazar telah didakwa menyindir Puteri Sarah. Meskipun nama tidak disebut secara terperinci, tapi Yasmin Kaza seolah-olah berasa rimas dengan tindakan isteri pertama Syamsul berkenaan yang kerap memuat naik posting di Instagramnya pada masa itu.

Dia juga menyifatkan tindakan Puteri Sarah adalah lucu kerana melayan ‘fake accounts’. Ramai pelik & tertanya kenapa akaun Twitter dinyahaktif
Namun tidak lama kemudian, akaun Twitter tersebut didapati telah dinyahaktif.



la sekali gus menimbulkan pelbagai andaian dan spekulasi dalam kalangan netizen. Selang hari berikutnya pula dia, Ira Kazar serta bapa mereka didakwa ingkar perintah injunksi dikeluarkan Mahkamah Sivil Kuala Lumpur tahun lepas.

Yasmin akhirnya dedah ayah yang suruh tuang’ akaun lain… Instagram satu I je okay. Walaupun sudah 2 bulan berlalu, tapi ramai pengikut setia masih tertanya apakah punca dia berbuat demikian.



Enggan berselindung, Yasmin melalui hantaran terbaru di IG Story maklumkan sebenarnya perkara itu disuruh oleh ayahnya. Sambil berkongsi tangkapan layar mesej, Kazar Saisi hanya benarkan anaknya kendalikan satu akaun Instagram sahaja manakala yang lain hendaklah tlibuang’.

Syamsul mahu jadi pencelah antara Puteri Sarah dan Ira. Dalam perkembangan lain, pengarah Syamsul Yusof dinasihatkan peguamnya untuk mencelah perintah injunksi tersebut.

Menurutnya tuntutan Puteri Sarah ke atas Ira Kazar itu adalah berkaitan dengan dirinya. Sekiranya dibenarkan, is sekali gus akan memberi kesan terhadap perkahwinannya dan hubungan dengan keluarga isteri kedua.

Sumber : klsahdunla
LihatTutupKomentar