-->

Diperli Mertua Terbaik oleh individu ini, Sekali Ibu syamsul balas ‘Awak bapa kepada penyondol yang..”

Ibu kepada pengarah Syamsul Yusof, Datin Patimah Ismail meluahkan rasa kecewa terhadap sikap segelintir netizen yang seolah-olah memerli status dirinya sebagai ibu mentua kepada Puteri Sarah.

“Mentua terbaik versi Malaysia. Bertuahnya Puteri Sarah dapat mentua yang beri sokongan pada menantu,” tulis netizen itu merujuk kepada kenyataan di sebuah sebuah portal.

Patimah bagaimanapun menerusi ruangan komen membalas kembali coretan netizen berkenaan.
Menurut Patimah, sebagai seorang ibu dia tidak akan sesekali menyokong perbuatan yang dilakukan Syamsul terhadap isteri pertamanya iaitu Puteri Sarah.

“Kalau awak jadi ibu, nak ke tengok anak awak sesat ke neraka! Saya bukan seorang ibu yang balk kalau menyokong anak buat salah dan aniaya isteri yang nnelahirkan cucu-cucu saya. “Mungkin awak bapa kepada penyondol yang tak pernah bagi nasihat yang baik!” bidasnya.

Terdahulu, Syamsul memfailkan permohonan nusyuz terhadap Puteri Sarah di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Selangor pada Selasa. Syamsul mendakwa Puteri Sarah berlaku curang dengan bekas kekasihnya yang juga suami orang, meninggalkan rumah kelamin sejak Oktober 2020, enggan mematuhi notis nusyuz dan mennfitnahnya memukul serta tidak member’ nafkah.

Tidak berdiam diri, Puteri Sarah kemudiaannya memfailkan hak penjagaan anak-anak (hadanah) penuh di Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur pada Rabu.

Untuk rekod, Syamsul dan Puteri Sarah berkahwn pada 8 Mac 2014 dan mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 6, dan Sumayyah, 5 tahun. Pada 6 Januari lalu, Syamsul mendedahkan bahawa dirinya telah bernikah dengan Ira Kazar di Thailand berwakil walikan ayahnya, Kazar Saisi.

Sunber : Gempak



LihatTutupKomentar