-->

Diktakan Petlk Nama, Tak Yakln Aar0nAziz Boleh Brlakon. Ini Reaksi Shrnaaz Spaya RmaiFaham



Kuala Lumpur – Pengarah sensasi, Syamsul Yusof akhirnya mend.edahkan sebab kenapa nama pelakon p opular, Datuk Aaron Aziz digugurkan daripada membintangi filem arahannya yang berjudul The Original G.angster.

D.edah Syamsul lagi, keputusan ini dibuat selepas dia diberitahu para pelakon yang terlibat termasuk Sharnaaz Ahmad dan Beto Kusyairy serta pasukan koreografi juga barisan penerbit bahawa mereka tidak yakin Aaron Aziz dapat berlakon filem ini kerana k.ondisi dirinya.

Sebelum menjalani penggambaran, kita ada proses latihan. Semua beritahu saya bahawa Aaron ada m.asalah sewaktu sesi latihan termasuk m.asalah disiplin.

Saya kalau boleh tak nak cakap benda ni. Tetapi saya terpaksa cakap. Semua orang ada m.asalah dengan dia.

Tetapi saya masih ingin berikan dia peluang kerana saya faham dia tengah s.akit. Mereka juga ada berkongsi video sesi latihan dengan saya.

Reaksi Sharnaaz


Pelakon Sharnaaz Ahmad meminta semua pihak berhenti berb.alah susulan namanya dikaitkan pengarah Syamsul Yusof ketika kmontroversi penyingkiran Datuk Aaron Aziz menerusi filem The Original G.angster.



Sharnaaz atau Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad, 38, berkata, semua pihak seharusnya bersikap profesional apatah lagi ketika ini umat Islam sedang beribadah di bulan Ramadan.

Personal is personal. Sebagai pengarah, kamu tetap saya sokong dan hormat, Syamsul. Tanpa sangsi. Yang tahu sahaja tahu.

Makin banyak bercakap takut terselak kain sendiri. Hormatilah Ramadan, tak perlu bergaduh. S.yaitan pun off day, jadi siapa s.yaitan yang sebenarnya?, soalnya.

Sharnaaz berkongsi perkara itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di Instastory miliknya.

Pada Rabu lalu, Syamsul mend.edahkan faktor usia, berat badan dan mmasalah kesihatan Aaron menjadi punca utama aktor asal Singapura itu dig.ugurkan daripada The Original G.angster.

Syamsul berkata, dua pelakon filem berkenaan iaitu Sharnaaz dan Beto Kusyairy, penerbit dan pasukan koreografer turut tidak yakin Aaron boleh berlakon kerana m.asalah kesihatan dialaminya.

Dalam pada itu, Sharnaaz berkata, semua pihak terlibat dalam The Original G.angster sudah berhempas pula menyiapkan filem tersebut sehingga banyak perkara terpaksa dik.orbankan.

Jadi adalah tidak adil apabila ada pihak yang mahu memb.oikot filem tersebut hanya kerana m.asalah peribadi mela.nda pengarahnya selain k.ontroversi melibatkan Aaron.


Untuk menjayakan filem ini bukanlah sesuatu yang mudah. Banyak hati dan lelah telah dicurahkan, ada anak isteri ditinggalkan, kerja dalam b.ahaya, buat aksi memb.ahayakan.

Kualiti yang diberikan oleh semua team dan pengarah adalah yang terbaik di Malaysia. Bukan g.angster yang cuba diangkat, tetapi kualiti daripada gambar, pencahayaan dan aksi di luar skala biasa.

“Jangan sebab amarah anda, periuk nasi 60 orang lagi di belakang tabir ini,” katanya.

Kredit : Mstar/IG

LihatTutupKomentar