-->

“Abang tahu dah..” Sarah Trkejut Anak Sulung dah kenal siapa ibu tiri tp bkan dari mulut Sarah

Sebelum bergerak ke Mekah lagi bulan lalu, Puteri Sarah begitu mengharapkan prosiding pertama selepas memfailkan perpisahan berjalan dengan lancar. Malah wanita tersebut berkali-kali menyebut untuk dirinya dilepaskan dengan cara balk pada tarikh keramat 7 Mac hari ini.

Walau bagaimanapun, apa yang berlaku malah sebaliknya pula. Akhirnya dedahkan pernah dikasari suami sendiri pada tahun 2020. Meskipun hadir di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur hari ini, namun Syamsul Yusof enggan melafazkan talak ke atas isterinya.

Jelas aktres berkenaan, si suami memberi alasan masih ada sinar dalam rumah tangga mereka sedangkan masing-masing sudah setahun tidak bersua muka.

Tapi apa yang Iebih mengejutkan selepas itu adalah Puteri Sarah akhirnya mendedahkan pernah dikasari pada tahun 2020 sehingga memutuskan untuk keluar dari rumah. Sarah tak tahu dia pandang ke tak.

Mujurlah ketika itu, ibu mentua sendiri bertindak menyelamatkan Puteri Sarah dan membawa keluar dari kediaman tesebut. Meskipun telah memendam lama soal ini, namun terpaksa dikeluarkan juga sebagai bukti kerana dirinya telah pun dituduh nusyuz.

Sempat ketawa bila disoal apakah perasaan dapat jumpa kembali dengan suami, aktres tersebut menjelaskan sama sekali tidak memandang wajah itu. Syaikhul dengar sendiri dari YouTube dan dia tanya pada Datuk.

Bukan itu sahaja, rupa-rupanya anak sulung kepada pasangan suami isteri tersebut iaitu Syaikhul Islam sudah mengetahui tentang isu ini. Meskipun baru berusia 5 tahun, namun difahamkan bapa mentua Sarah sendiri yang telah menjelaskan keadaan tersebut selepas ditanya.

Kanak-kanak berkenaan dipercayai ada menonton klip video berkaitan orang tuanya di Y0uTvbe.
LihatTutupKomentar