-->

Puteri sarah dapat Banglo dari dri Datuk yusof haslam bikin netlzen kagum

Terbaharu, pelakon Puteri Sarah Liyana menjadi tumpuan warganet di media sosial apabila beberapa rakaman video dikongsikan menarik perhatian mereka sekali gus peminat pelakon jelita ini juga kagum dengan ibu bapa mertuanya, Datuk Yusof Haslam dan Datin Fatimah Ismail.

Mana tidaknya, rumah Datuk Yusof Haslam ditukar menjadi mini studio buat Puteri Sarah yang mengundang rasa kagum ramai dengan sikap prihatin pengarah terkenal itu terhadap menantunya.

Hantaran video tersebut juga tular apabila Puteri Sarah juga dilihat bersiap untuk sesi photoshoot bersama mereka dan pihak terlibat juga sempat berkongsikan suasana rumah Datuk Yusof Haslam.

“Baik sangat Dato’. Kami tukar rumah jadi mini studio lagi. Lepas siap, Dato’ datang bagitahu ruang mana yang cantik untuk shoot.” Kongsi Najeehahhq itu dan dalam pada itu, netizen menghujani ruangan komen dengan pelbagai reaksi yang mana tidak hanya terpukau melihat suasana rumah pengarah terkenal itu.

Malah sikap mertua Puteri Sarah yang baik mengundang netizen juga memberikan pujian diruangan komen selain hantaran video tular semula di media sosial.

“Wow untungnya Sarah. Dato dan Datin nak Sarah dan cucu sentiasa ada“ “Alhamdulillah. Pahit yang dia rasa bertahun kini pelangi semakin menyinar. Murah rezeki Ps & anak-anak”



LihatTutupKomentar